L’Arts Santa Mònica acull divendres una nova edició del CultHunting Day, una jornada que reuneix artistes i directius amb l’objectiu de construir ponts entre art i empresa i explorar el potencial de la cultura com a motor d’innovació. Enguany, la principal novetat és el lliurament del primer Premi CultHunting, el qual busca reconèixer una empresa que inclogui la cultura com a tret diferencial de la seva proposta de valor i en els seus projectes corporatius.
El programa arrenca amb una taula de debat sobre innovació i cultura (9.30 h) amb la participació de Joan Gràcia, cofundador del Tricicle; Josep Maria Mainat, productor audiovisual i cofundador de La Trinca; Jaume Gurt, CEO d’Infojobs, i Teresa Niubó, directora de recursos humans d’Affinity Petcare.
A continuació hi haurà presentació dels projectes artístics vinculats a empreses (10.10 h) de Domestic Data Streamers, David Ymbernon, Conrad Roset, Teatro de los Sentidos, Garsa Music, BCN Kitchen, Murs Lliures, Kulbik Dance Company i David Victori.
Posteriorment, s’ha programat una taula d’experiències amb empreses que aposten per la cultura (12 h) amb la participació de BASF, Ferrocarrils de la Generalitat, HP i Finques Amat; i un diàleg empresari-artista (13 h) amb Oriol Segarra, CEO dels laboratoris Uriach, i el músic i actor Joan Dausà.
Després del lliurament del Premi CultHunting (13.40 h), la jornada es tancarà amb la conferència Tendències culturals aplicades a l’empresa (14 h), a càrrec de Cristina Salvador, directora de l’agència de comunicació aPortada.