Coincidint amb el seu desè aniversari, el club de cultura TR3SC es renova i amplia els seus serveis. A partir d’ara, a més de plataforma de consulta i compra d’entrades, es presenta com una comunitat cultural i assumeix les funcions de portal d’informació, catàleg d’activitats culturals i també de xarxa social per als seus associats.
Així, tots els seus membres disposaran d’un perfil propi per poder interactuar, compartir opinions sobre la cartellera, valorar l’oferta cultural, estar al dia de l’actualitat i, també, comprar entrades.
Aquest canvi de model s’acompanya amb una renovació del portal, el qual té per objectiu donar una millor resposta a les necessitats de les persones associades (actualment unes 43.000), facilitant una oferta cultural personalitzada i oferint un espai de relació amb la resta de membres.
El club en xifres
El TR3SC va néixer el 23 d’abril de 2006 impulsat pel Departament de Cultura, la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals i Promoteatre. Des d’aleshores, el projecte ha anat evolucionant i ha anat incorporant actius com Focus, Bitò Produccions, Abacus, El Periódico, Planeta, la Federació Llull i Time Out.
Constituït com a Club de Cultura, durant aquests deu anys ha venut 1,8 milions d’entrades, ha organitzat 4.500 activitats exclusives per als socis, i el seu carnet ha estat utilitzat per unes 70.000 persones.
El TR3SC celebrarà el seu desè aniversari amb tot un seguit d’activitats que s’organitzaran per als socis de març maig, i que culminaran en una festa al Gran Teatre del Liceu.