Els dies 21 i 22 d’octubre tindrà lloc al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona el primer Pitching Audiovisual Universitat-Indústria, impulsat pel Clúster Audiovisual de Catalunya i una dotzena d’universitats catalanes, durant el qual es presentaran els millors projectes en desenvolupament creats per estudiants en la recerca d’un possible finançament.

En aquesta primera edició participen 32 estudiants amb 16 projectes (quatre en la categoria de ficció, set en la de no ficció i cinc en noves finestres), els quals s’exposaran davant d’una seixantena d’empreses del sector audiovisual català. L’objectiu és captar l’atenció dels professionals i propiciar l’inici de negociacions per a un possible acord amb els estudiants. Com a preparació, els dies 13 i 14 d’octubre, els estudiants van realitzar un taller preparatori per treballar en l’exposició dels seus projectes.

La iniciativa compta amb la col·laboració de TV3, 8tv i BTV, i pretén facilitar la professionalització dels alumnes dels últims cursos de grau i màster de Comunicació Audiovisual i Cinema; establir ponts de contacte que facilitin la incorporació a la indústria de les noves promocions universitàries, i poder detectar el talent emergent.

Els centres participants són la Universitat Autònoma de Barcelona, la Universitat de Barcelona, la Facultat Blanquerna-Universitat Ramon Llull, la Universitat Pompeu Fabra, la Universitat Rovira i Virgili, la Universitat de Lleida, la Universitat de Vic, la Universitat Internacional de Catalunya, La Salle Campus Barcelona-Universitat Ramon Llull, la Universitat Abad Oliba CEU, l’Escola Universitària ERAM de la Universitat de Girona, i l’Escola Superior Politècnica Tecnocampus de Mataró.

El Pitching Audiovisual Universitat-Indústria és el primer acord global entre les facultats i la indústria audiovisual, representada pel Clúster.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram