El 30 de novembre del 2009, la Fundació Audiències de la Comunicació i la Cultura (FUNDACC) va presentar La dieta mediàtica i cultural dels joves. Ara, un any després, el proper dimarts, fa pública la seva actualització. El document, elaborat a partir d’una mostra de 4.197 joves de 14 a 25 anys entrevistats en el darrer any, radiografia el consum cultural (llibres, cinema, música, concerts, espectacles i exposicions), mediàtic (diaris, suplements, revistes, ràdio, televisió, medi exterior) i tecnològic (telefonia fixa, mòbil, videojocs i Internet) dels joves a Catalunya.

La investigació, a més, quantifica la penetració de cada mitjà i oferta cultural entre els joves, el temps dedicat als consums, l’evolució en aquests consums des del 2008, i els compara amb els que en fan els adults. L’estudi, fruit de la col·laboració entre FUNDACC i l’Internet Interdisciplinary Institut (IN3), de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC), també incorpora una radiografia dels consums comarca per comarca.

Junt amb La dieta mediàtica i cultural dels joves 2010, la FUNDACC farà pública la cinquena onada de resultats del 2010 del Baròmetre de la Comunicació i la Cultura, obtinguda a partir d’una mostra de 31.000 entrevistes realitzades a les llars catalanes entre novembre del 2009 i octubre del 2010, que donarà a conèixer les audiències del mitjans de comunicació (diaris, suplements, revistes i publicacions periòdiques, ràdio, televisió) i suports (internet, telefonia fixa i mòbil, cinema, medi exterior) a Catalunya.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram