Aquest dimecres, la Fundació Audiències de la Comunicació i la Cultura (FUNDACC) presentarà La dieta cultural dels catalans 2010, una anàlisi dels consums culturals de la població a partir de les dades del Baròmetre, i que es realitza per segon any.

L’estudi radiografia el consum cultural de llibres, cinema, música, videojocs, concerts, espectacles i exposicions, i en cada cas aprofundeix en la freqüència de consum, en els gèneres, el canal d’accés, en l’ús del català com a llengua de consum i en el perfil dels consumidors. A més, s’inclou una anàlisi del consum cultural a cadascuna de les comarques de Catalunya.

Juntament amb La dieta cultural dels catalans 2010, FUNDACC farà pública  la tercera onada del 2011 del Baròmetre, que donarà a conèixer les audiències del mitjans de comunicació (diaris, suplements, revistes i publicacions periòdiques, ràdio, televisió) i suports (internet, telefonia fixa i mòbil, cinema, medi exterior) a Catalunya.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram