El 62% de les llars amb accés a internet del conjunt de l’Estat consumeixen continguts audiovisuals de plataformes digitals de pagament, segons dades de finals de 2023 del panel de la Comissió Nacional dels Mercats i la Competència.

Aquest percentatge suposa un creixement de 2,8 punts percentuals respecte de 2022, i de 21,5 punts en comparació a 2019.

A més, de les llars que consumeixen continguts audiovisuals de pagament, el 64,2% utilitza més d’una plataforma. En concret, un 24,3% fa ús de dues plataformes; un 17,2% n’empra tres, i un 22,7% diu que són quatre o més.

L’anàlisi de la CNMC també indica que el 59,3% de les llars contracta els continguts directament amb la plataforma, mentre que el 43% els té inclosos en el paquet de serveis del proveïdor d’internet.

Netflix és la plataforma més utilitzada, en un 39,8% de les llars. A continuació es troben  Amazon Prime Video (21,6%), Movistar+ (17,6%), Disney+ (7,4%) i HBO Max (7,3%).

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram