L’Oficina de Suport a la Iniciativa Cultural ha obert una convocatòria per a la concessió de subvencions per a sales comercials d’exhibició cinematogràfica que subtitulin llargmetratges en llengua catalana per a l’any 2025. La dotació és de 75.000 euros i el termini per presentar sol·licituds finalitza el 30 d’octubre.

Aquesta nova línia d’ajuts impulsada pel Departament de Política Lingüística té per objectiu augmentar l’oferta de llargmetratges en versió original subtitulada en català als cinemes de Catalunya.

Entre els requisits, les sales han de fer 20 projeccions del llargmetratge subtitulat en català durant els 30 dies següents a partir de la data de la primera projecció.

La quantia de l’ajut és del 100% de les despeses de l’elaboració dels subtítols (traducció, inserció i sincronització), amb un cost màxim de 12 euros per minut.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram