Després del 15 de juliol, quan acabi les funcions programades en el marc del Festival Grec, el Circ Cric deixarà de fer gires amb carpa i ja no actuarà fora de la seva seu a Sant Esteve de Palautordera, a no ser que sigui en teatres.

El motiu és que la companyia està cansada de “lluitar contra les administracions del segle XXI”. Així ho ha assegurat aquest dilluns en roda de premsa Jaume Mateu (Tortell Poltrona), qui ha argumentat la mesura per les traves administratives i les dificultats per aconseguir permisos que es troben a l’hora d’instal·lar la carpa a les diferents poblacions.

La darrera gira del Circ Cric, Els racons de la memòria, ha recorregut 39 municipis (Barcelona és el 40è) en 28 vehicles i ha estat vista per més de 50.000 espectadors.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram