La crítica d’art i comissària Cèlia del Diego ha estat escollida nova directora del Centre d’Art La Panera de Lleida per als propers quatre anys (prorrogable un més). Substitueix Glòria Picazo, impulsora del centre el 2003, que al juny de 2015 es va jubilar. Des d’aleshores, i en espera de convocar un concurs públic, les funcions les havia assumit de manera interina Antoni Jové, coordinador d’exposicions. Al concurs obert per l’Ajuntament s’havien presentat tres candidatures.
Actual presidenta de l’Associació Catalana de Crítics d’Art, Cèlia del Diego ha estat coordinadora d’Arts Libris- Fira del llibre d’art i disseny, directora del CA Tarragona Centre d’Art, directora artística del projecte 2011 lumens i la Capella de Sant Roc del Museu de Valls, i adjunta de direcció de la Galeria Toni Tàpies de Barcelona. Forma part del consell de redacció d’Artiga. Revista de pensament i art contemporani.
Del Diego, que forma part del consell de redacció de la revista de pensament i art contemporani Artiga, també ha realitzat projectes a l’Arts Santa Mònica, MAC-Mataró Art Contemporani, CaixaForum, Lo Pati, el Palazzo della Frumentaria de Sàsser o La Casa Encendida de Madrid.