L’Agència Catalana de Turisme ha organitzat tres workshops a Nova York, Washington i Toronto per promocionar i comercialitzar l’oferta de turisme cultural del país. En les trobades, una vintena d’empreses catalanes s’han reunit amb uns 210 operadors turístics d’aquestes ciutats (uns 90 a Nova York i 60 tant a Washington com a Toronto).

Aquests workshops formen part de les diverses accions que l’ACT organitza aquest 2018 arreu del món per promocionar l’Any del Turisme Cultural i l’oferta turística catalana de cultura. Així, aquest tipus de tallers es reproduiran del 19 al 23 de novembre a Austràlia i Nova Zelanda.

Els workshops no són les úniques accions que l’Agència ha organitzat per promocionar l’oferta catalana de turisme cultural als Estats Units. El 23 d’abril va organitzar a Washington el primer SomCultura Tour davant d’operadors turístics, mitjans de comunicació i influenciadors estatunidencs. Es tracta de la presentació de l’oferta de turisme cultural a través de sis itineraris. Aquesta acció promocional també es farà a Hamburg, París, Valparaíso i Melbourne.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram