Catalan Arts, la marca d’internacionalització de l’Institut Català de les Empreses Culturals, ha renovat el seu web, que integra nova informació i un extens catàleg actualitzat de més de 500 fires i mercats de tot el món dels sectors de les arts escèniques, la música, el llibre, les arts visuals i la cultura digital.

El nou web de Catalan Arts incorpora un disseny responsiu, millora l’arquitectura de la informació, i ha reorganitzat els continguts per maximitzar-ne la utilitat i la consulta. A més, afegeix algunes funcionalitats addicionals, entre les quals l’accés a una àrea privada perquè els professionals puguin estar al dia de les informacions que els interessin, a més d’actualitzar la informació sobre les seves produccions i activitats.

Enfortiment de l’estratègia digital

La renovació del portal sorgeix de “la necessitat urgent d’apostar per una estratègia digital forta i moderna i d’oferir un millor servei en temps de Covid-19”. El nou web també introdueix elements innovadors per facilitar i afavorir l’evolució cap a un relat més transversal i amb més pes dels continguts, eines i recursos que Catalan Arts posa a l’abast dels sectors culturals catalans i internacionals.

El portal en català vol donar resposta a les necessitats i les demandes de qualsevol empresa cultural que, des de Catalunya, vulgui internacionalitzar el seu projecte, tant si aquest està en una fase inicial com si ja desenvolupa regularment activitat a l’exterior. El web posa a l’abast eines, recursos i informació sobre els mercats globals perquè puguin promocionar-se a l’exterior.

Per la seva part, les versions en castellà i anglès són la principal porta d’accés dels professionals d’altres països per informar-se sobre el mercat català i per descobrir produccions artístiques susceptibles de ser programades als seus festivals o espais culturals.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram