Jaume Collboni, María Carmen Fernández i Constantí Serrallonga, durant la presentació de l’UBEAT Live (foto: Ajuntament de Barcelona).

El Grup Mediapro impulsa l’UBEAT Live, un festival d’entreteniment i cultura digital dirigit a la generació Z, la primera edició del qual tindrà lloc de l’1 al 3 de juliol al recinte de Gran Via de Fira de Barcelona. El certamen, que neix amb vocació d’expansió internacional, aplegarà competicions oficials d’eSports, creadors de continguts digitals, freestyle, art urbà i música, entre d’altres.

L’organització de l’UBEAT Live espera una assistència de 50.000 persones, tot i que es vol prioritzar la qualitat de l’experiència, segons va dir la directora d’innovació i nous negocis de Mediapro, María Carmen Fernández, el la presentació del festival, celebrada dijous. Barcelona ha sigut la ciutat escollida perquè “és un clar exponent de l’avantguarda en tendències d’entreteniment” i “acull favorablement festivals innovadors”, va dir Fernández.

Sector d’oportunitat per a la ciutat

El tinent d’alcalde de Barcelona, Jaume Collboni, va explicitar el suport a una iniciativa que “s’emmarca en un dels sectors d’oportunitat clau per l’estratègia de diversificació econòmica que impulsa l’Ajuntament”. En aquest sentit, va ressaltar l’aposta del consistori per ser una ciutat líder europea en aquest camp, amb una inversió de 40 milions d’euros al Palau d’Esports de Montjuïc, per convertir-lo en “el futur eSports Arena” i un equipament de referència en eSports i innovació tecnològica”.

En l’acte de presentación de l’UBEAT Live també va participar el director general de Fira de Barcelona, Constantí Serrallonga.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram