Ara com ara, tot va bé, de l’escriptor Andreu Martín, ha guanyat la 15a edició del Premi Gaziel de Biografies i Memòries, dotat amb 10.000 euros i convocat per la Fundació Conde de Barcelona i RBA Libros. En les seves memòries, Martín rememora la seva vida personal i professional al mateix temps que ofereix un retrat de Barcelona.

El jurat, que ha decidit atorgar el premi a Martín per unanimitat, destaca que Ara com ara, tot va bé brinda una gran quantitat d’informació sobre la història de la cultura popular a Espanya, així com de la Barcelona dels anys 20 fins a l’actualitat.

El veredicte també assenyala que el text està “carregat de reflexions didàctiques, refrescants i clares de l’autor sobre l’ofici d’escriure”, i que és “un magnífic retrat de la infància i primera joventut d’un escriptor consagrat en el seu gènere”, a més d’un “fresc àgil i amè de la història recent” del país.

El jurat del 15è Premi Gaziel de Biografies i Memòries estava format per Borja de Riquer, Màrius Carol, Sergio Vila-Sanjuán, Josep Maria Muñoz i Manel Martos.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram