La Federació Catalana de Cineclubs ha renovat la seva junta directiva. El nou president és Àlex Portolés Da Silva (del Club Cinema Castellar Vallès), que relleva Emma Fernández (Cineclub Barcelona Espai de Cinema), qui ha exercit el càrrec durant els darrers quatre anys. El canvi de junta es va aprovar en l’assemblea general celebrada en el marc de la 20a Trobada de Cineclubs, que va tenir lloc el passat dissabte a Granollers.
Completen la nova junta la vicepresidenta Mireia Iniesta (Cineclub 39 Escalons de Manacor); la secretària Mireia Fernández (Cineclub Cisco Mosenya de Santa Perpètua de Mogoda); la tresorera Cristina Santacreu (Barcelona Espai de Cinema), i com a vocals Gerard Armengol (Cineclub Sabadell), Pere Aznar (Cineclub Bigues i Riells), Eva Bertran (Cineclub Vilafranca), Emma Fernández (Barcelona Espai de Cinema), Jordina Medalla (Associació Cultural Granollers), Joan Moret (Cineclub Adler de Lloret de Mar) i Cristina Rius (Cineclub Akira Sant Pol de Mar).
Àlex Portolés Da Silva és periodista, treballa com a cap de comunicació a l’Ajuntament de Castellar del Vallès des de 1994, i és membre de la junta de la Federació des de 2015. Portolés és cofundador del Club Cinema Castellar Vallès i secretari d’aquesta entitat des de la seva creació el 2011. A més, és responsable de comunicació i membre de l’organització de la Mostra de Cinema de Castellar del Vallès BRAM! des de la primera edició, el 2009.