À Punt Mèdia aposta per produir continguts audiovisuals per a les plataformes digitals, adaptant-se als nous hàbits de consum. Aquest dijous estrena Plis-play, un programa cultural destinat al públic jove dirigit i presentat pel periodista Eugenio Viñas.

L’espai, de 50 minuts, tindrà un to de late night, amb continguts segmentats i un llenguatge adaptat a la cultura youtuber i streamer, segons explica la cadena. Plis-play es podrà seguir en directe els dijous a través de YouTube i el web d’À Punt. A més, hi haurà un contingut secundari, cada dilluns, amb entrevistes en directe de 50 minuts a Twitch.

Plis-play és sobretot cultura jove, per a ells i feta per ells. Oferirem la cultura que impacta els joves i això té molt a veure amb les pantalles i amb la cultura de plataformes. Per això estem en Twitch, YouTube, Instagram i Twitter, que són les xarxes i el lloc que tenen, no només a la butxaca totes les joves i tots els joves, sinó el que miren pràcticament al llarg de tot el dia”, explica Viñas.