De l’1 al 9 de novembre se celebrarà la desena edició de Curtàneu, la Mostra Internacional de Curtmetratges a les Valls d’Àneu.
Enguany, el certamen dobla el nombre de dies de projeccions i incorpora un nou municipi, Sorpe, que se suma a Esterri d’Àneu, Espot, Escaló, Isil, València d’Àneu i Son. Una altra novetat és que ha programat una sessió centrada en títols de cineastes lleidatans, i per primer cop farà tallers de cinema per a totes les edats.
El Curtàneu projectarà un total de 63 curtmetratges de diferents durades i temàtiques, entre la ficció, l’animació i els documentals, amb sessions temàtiques de cinema esportiu, mediambiental, familiar i una dedicada als premis FOC (Festival Òmnium de Cinema). A banda de les sessions oficials, també hi ha previstes sessions específiques dedicades als escolars i a la gent gran.
El dissabte 8 de novembre, el Curtàneu celebrarà una gala que comptarà amb la presencia de l’ambaixadora d’enguany, la presidenta de l’Acadèmia del Cinema Català, Judit Colell.



