La primera edició del MAP – Mostra d’Art a Palafrugell se celebrarà del 25 de juliol al 19 d’octubre. L’esdeveniment neix amb la voluntat d’identificar, visibilitzar i connectar els nombrosos artistes que viuen i treballen a l’Empordà: més de 200 en un radio de 50 km, segons els impulsors.

Així doncs, el MAP pretén crear una xarxa per “posar fi a l’aïllament dels creadors, oferint-los una plataforma comuna per mostrar la seva obra, compartir coneixement i generar noves complicitats”.

La Mostra combinarà exposicions, instal·lacions en espais públics i accions de dinamització urbana, per tal de transformar Palafrugell en un espai d’art viu i compartit. La voluntat és reivindicar l’art de proximitat i projectar-lo, impulsar el MAP com un motor de transformació cultural, i posicionar Palafrugell com una de les capitals artístiques de Catalunya.

Durant els gairebé tres mesos que durarà l’esdeveniment, més de 50 artistes establerts en un radi de 50 km exposaran en diversos espais de Palafrugell. L’exposició principal serà Paisatge amb figures (Artistes de l’Empordà III), i també es programarà una mostra internacional d’art africà contemporani, i una altra d’escultures del Museu dei Boxxetti de Pietrasanta.

El programa del primer MAP es completarà amb visites als estudis d’artistes, conferències, xerrades i tallers.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram